Invocație

Români,
Dacă nu am fi avut încredere ca veți înțelege, nu am fi scris. Dacă nu am ști ca putem să schimbăm ceva, nu am fi propus. Dacă nu am cunoaște soluții, nu ne-ar deranja când clasa politică spune ca nu sunt.

Români,
Dacă nu învățam sa ne guvernăm singuri, nu merităm sa supraviețuim ca și neam. Dacă un om își scoate o parte din creieri și îi dă spre folosință altuia, nu poate rămâne in viață. Dacă le dăm dreptul altora sa decidă pentru noi, nu mai rămânem oameni liberi și întregi.

Români,
Dacă nu avem încredere într-un ultim partid, să îl ajutăm sa crească mare cât o Revoluție, atunci nu vom reuși sa schimbăm nimic esențial. Atunci nu ați ințeles ce scriem aici și am scris degeaba.

Dragi Români,
Am scris cumva degeaba? Dacă am scris degeaba, este îndeajuns sa nu ne răspundeți. Daca vreti ca nimic sa nu se schimbe, stați in continuare spectatori și nu voluntariați pentru o Mare Schimbare.

Lasă un răspuns

